مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:002023-01-02اقتصادي

2969 خانه مسافر غیر مجاز در مشهد شناسایی شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از شناسایی 2 هزار و 969 خانه مسافر غیر مجاز در طرح ساماندهی خانه مسافرهای مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سیدجواد موسوی در جلسه با شهردار منطقه ثامن مشهد با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خانه مسافرهای مشهد اظهار کرد:در اجرای این طرح که با حمایت فرمانداری مشهد اجرا شده تاکنون هزار و 10 خانه مسافر ساماندهی و 321 واحد نیز با توجه به این که شرایط مناسب و در خور شان زائر نداشته اند پلمب شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به بررسی وضعیت خانه مسافرهای محدوده شهرداری منطقه ثامن افزود: شهرداری منطقه ثامن واحدهای اقامتی دارای تجاری موقت را با در نظر گرفتن شرایط ایمنی ساختمان به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشهد معرفی و اداره گردشگری پس از بازدید مجوز فعالیت صادر کند.

موسوی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی از آثار تاریخی و فرهنگی این منطقه تصریح کرد: بافت پیرامون حرم مطهر رضوی داستان ها و روایت هایی از مهمان نوازی مردم مشهد را در دل خود دارد و پایگاه های اطلاع رسانی زائران در محدوده شهرداری ثامن باید زائران و مسافران را برای دیدن و اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2969 خانه مسافر غیر مجاز در مشهد شناسایی شد

2969 خانه مسافر غیر مجاز در مشهد شناسایی شد