مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:352023-01-02سياسي

زبان هنر بهترین ابزار برای بیان ویژگی های دفاع مقدس است


قزوین دبیر علمی کنگره بین المللی شعر ایثار نیز قزوین گفت: زبان هنر بهترین زبان برای بیان ویژگی ها و زوایای مهم دفاع مقدس برای نسل امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی محدثی خراسانی پیش از ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به برگزاری هفتمین کنگره ملی شعر ایثار به میزبانی استان قزوین در اسفندماه اظهار کرد: قزوین از استان های شناخته شده در حوزه ادبیات پایداری و هنر آیینی است.

وی افزود: شهدای شاخص، چهره های شاخص هنری و ادبی آیینی و انقلابی و همچنین برگزاری کنگره شعر دفاع مقدس در سال 76 به میزبانی استان قزوین این استان را از سایر استان ها متمایز کرده است.

دبیر علمی کنگره بین المللی شعر ایثار نیز قزوین عنوان کرد: نه تنها ظرفیت های دفاع مقدس برای معرفی به نسل جوان تمام نشده بلکه هرچقدر از دفاع مقدس فاصله می گیریم ظرفیت ها و شرایط مناسب تری برای معرفی ویژگی های این حادثه تاریخی نمایان می شود.

وی تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در جامعه زنده و پویا است و این را می توان از تلاش دشمن برای دور کردن جامعه از این فرهنگ غنی متوجه شد.

محدثی خراسانی ادامه داد: زبان هنر بهترین زبان برای بیان ویژگی ها و زوایای مهم دفاع مقدس برای نسل امروز است و با این زبان می توان شاهد ترویج روحیه انقلابی، ایثار و همچنین روحیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان هنر بهترین ابزار برای بیان ویژگی های دفاع مقدس است

زبان هنر بهترین ابزار برای بیان ویژگی های دفاع مقدس است