مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:152023-01-02بين الملل

هوای چینی ها را داشته باشید!


باز شدن مرزهای چین برای ورود و خروج گردشگران پس از چند سال، بیم و امیدهای فراوانی را در صنعت گردشگری برای دیگر کشورها ایجاد کرده است.

با این حال، - در روزهای گذشته اظهارنظرهای تندی نسبت به سفر بدون محدودیت گردشگران چینی صورت گرفته که اکنون وزیر گردشگری مالزی خواسته با احتیاط و ملاحظات بیشتری درباره گردشگران چینی سخن گفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل سایت خبری مالزی اکنون، تیونگ کینگ سینگ ـ وزیر گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی ـ خواستار احتیاط درباره اظهارنظرهای مربوط به ورود قریب الوقوع گردشگران از چین به این کشور شده است؛ زیرا منبع اصلی درآمد این کشور از محل گردشگری تامین می شود.

این اظهارنظر در حالی مطرح شده است که نگرانی هایی درباره رونق گردشگری و متعاقب آن تجدید اوج گیری همه گیری کووید-19 وجود دارد؛ چرا که مردم چین در حال حاضر با افزایش چشمگیر موارد ابتلا به ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، هر چند دولت چین تصمیم گرفته آمارهای رسمی و روشنی از میزان ابتلا و فوتی های کرونا منتشر نکند.

وزیر گردشگری مالزی در پست فیسبوکی به زبان چینی نوشته که گردشگران چینی نباید در مالزی احساس نارضایتی کنند و اضافه کرده است: من از این فرصت استفاده می کنم و از همه می خواهم که در گفتار و اعمال خود محتاط باشند، قبل از این که تصویر کامل را بدانید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای چینی ها را داشته باشید!

هوای چینی ها را داشته باشید!