مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:052023-01-02سياسي

کشور ما برای عبور از شرایط سخت به فکر و منش حاج قاسم ها نیاز دارد


رییس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: کشور ما برای عبور از شرایط سخت و پیچیده ای که با آن روبروست به فکر و منش حاج قاسم ها نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نشست پیوند عشق و تدبیر به مناسبت سومین سالگشت شهادت سردار پاسدار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا غلامی رییس مؤسسه و دکتر عطااله رفیعی آتانی رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برگزار شد.

حجت الاسلام رضا غلامی در ابتدای این نشست با بیان اینکه داغ شهید قاسم سلیمانی هنوز برای مردم ایران زنده است، گفت: هنوز بغض ما در از دست دادن این سردار عزیز فرو نرفته و در میانه گلو جا خوش کرده است.

ما شخصیت بزرگی را از دست دادیم که جای خالی او به راحتی پر نخواهد شد.

به نظر می رسد، حاج قاسم سلیمانی از یک جامعیت شخصیتی برخوردار بود و در این مناسبت ها ارائه تصویر تک ساخته از او ظلم در حق این شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی، دو دسته ویژگی داشت که او را از بقیه متمایز می ساخت، افزود: یک دسته از ویژگی ها، ویژگی های عقیدتی و اخلاقی او بودند مانند اخلاص، عبودیت، صداقت، مهربانی، صفا، صمیمت، مسئولیت پذیری، عهد شناسی، بردباری و غیره و دسته دوم ویژگی ها، مربوط به حوزه مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور ما برای عبور از شرایط سخت به فکر و منش حاج قاسم ها نیاز دارد

کشور ما برای عبور از شرایط سخت به فکر و منش حاج قاسم ها نیاز دارد