موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:552023-01-02بين الملل

جریان ملی آزاد لبنان به زودی نام سومین کاندیدای ریاست جمهوری را اعلام می کند


رییس جریان ملی آزاد لبنان فاش کرد که این جریان در آستانه اعلام نام سومین کاندیدای ریاست جمهوری به جز سلیمان فرنجیه و ژوزف عون است و گفتگو در این خصوص در داخل حزب و با رهبر مسیحیان مارونی لبنان آغاز شده است.

- رییس جریان ملی آزاد لبنان فاش کرد که این جریان در آستانه اعلام نام سومین کاندیدای ریاست جمهوری به جز سلیمان فرنجیه و ژوزف عون است و گفتگو در این خصوص در داخل حزب و با رهبر مسیحیان مارونی لبنان آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، جبران باسیل، رییس جریان ملی آزاد لبنان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که این جریان در آستانه اعلام نام سومین کاندیدا به جز سلیمان فرنجیه و ژوزف عون است و گفتگو در این خصوص در داخل حزب و با رهبر مسیحیان مارونی لبنان آغاز شده است.

باسیل اظهار کرد: از اولین دیدار با سلیمان فرنجیه، رییس جریان المرده در حضور سید حسن نصرالله (دبیرکل حزب الله لبنان) موضعگیری من روشن بود و زمانی که حزب الله پیشنهاد داد دیدار کنیم پذیرفتم، او بود که مخالفت می کرد و زمانی که موافقت کرد ما دیدار کردیم.

صرف نظر از نتیجه بخش بودن این دیدار، دستکم نتیجه مثبت آن دیدار ما خواهد بود.

رهبر جریان ملی آزاد لبنان در ادامه گفت: کاندید شدن فرنجیه با طرح اصلاحی که لبنان به آن نیاز دارد، تناسبی ندارد، این را قبلا گفتم و الآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان ملی آزاد لبنان به زودی نام سومین کاندیدای ریاست جمهوری را اعلام می کند

جریان ملی آزاد لبنان به زودی نام سومین کاندیدای ریاست جمهوری را اعلام می کند