مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:502023-01-02سياسي

وزیر صمت به سوالات اعضای کمیسیون صنایع پاسخ داد


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی سوالات نمایندگان از وزیر صمت، واردات خودرو و مشکلات مربوط به زمین های شهرک های صنعتی را از محورهای این سوالات دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مصطفی طاهری، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(دوشنبه 12 دی ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز سوالات نمایندگان از وزیر صمت بررسی شد، افزود: نخستین محور سوالات مربوط به فلزات سنگین بود که نماینده سوال کننده خواستار تبیین برنامه دولت برای پیشرفت در این حوزه شد.

وی اضافه کرد: دومین محور سوالات مربوط به شهرک های صنعتی به ویژه قیمت زمین در این مناطق بود در واقع سوال نماینده این بود که چرا قیمت زمین در شهرک های صنعتی دوبار در سال افزایش پیدا می کند؟ رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه  خودروسازی و واردت خودرو دیگر سوال نمایندگان بود، ادامه داد: صنایع موجود در سیستان و بلوچستان و مشکلات مربوط به تکمیل و راه اندازی کارخانه ها از دیگر سوالات طرح شده در نشست امروز بود، همچنین واردات کالاهایی که مشابه آن در داخل وجود دارد نیز از مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت به سوالات اعضای کمیسیون صنایع پاسخ داد

وزیر صمت به سوالات اعضای کمیسیون صنایع پاسخ داد