مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:452023-01-02سياسي

شهید سلیمانی عاشق و مدیری واقع بین و هوشمند بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نشست «پیوند عشق و تدبیر» به مناسبت سومین سالگشت شهادت سردار پاسدار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضا غلامی رییس موسسه و دکتر عطااله .

- نشست پیوند عشق و تدبیر به مناسبت سومین سالگشت شهادت سردار پاسدار سپهبد قاسم سلیمانی در موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نشست پیوند عشق و تدبیر به مناسبت سومین سالگشت شهادت سردار پاسدار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضا غلامی رییس موسسه و دکتر عطااله رفیعی آتانی رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس  برگزار شد.

حجت الاسلام رضا غلامی در ابتدای این نشست با بیان اینکه داغ شهید قاسم سلیمانی هنوز برای مردم ایران زنده است، گفت: هنوز بغز ما در از دست دادن این سردار عزیز فرو نرفته و در میانه گلو جا خوش کرده است.

ما شخصیت بزرگی را از دست دادیم که جای خالی او به راحتی پر نخواهد شد.

به نظر می رسد، حاج قاسم سلیمانی از یک جامعیت شخصیتی برخوردار بود و در این مناسبت ها ارائه تصویر تک ساحته از او ظلم در حق این شهید بزگوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی عاشق و مدیری واقع بین و هوشمند بود

شهید سلیمانی عاشق و مدیری واقع بین و هوشمند بود