مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:402023-01-02اجتماعي

کشف 8 قبضه انواع سلاح شکاری در انزلی


سرپرست اداره محیط زیست انزلی از کشف هشت قبضه انواع مختلف سلاح شکاری در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال می شوند.

- سید حسن جعفری امروز، 12 دی ماه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: وجود تالاب در انزلی زمینه به وجود آمدن اکوسیستم متنوعی برای حضور انواع ماهیان، پرندگان و حیوانات را فراهم آورده و هر ساله با شروع فصل سرد، شهرستان بندرانزلی یکی از مناطقی است که پرندگان مهاجر شمال کره زمین از جمله چنگر، خوتکا، مرغابی، غاز، قو، پلیکان، فلامینگو و.

این منطقه را برای قشلاق انتخاب می کنند.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه تاکنون مجوزی از سوی شورای عالی سازمان حفاظت محیط زیست برای شکار و صید پرندگان صادر نشده لذا هرگونه اقدام در این زمینه غیر قانونی بوده و با متخلفین برخورد می شود.

جعفری تصریح کرد: در همین رابطه با همکاری بازرسان اداره کل دامپزشکی استان بازدیدهای دوره ای از بازارهای محلی انجام می شود و خرید و فروش هرگونه پرنده صید شده تخلف است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرانزلی با تاکید بر اینکه حمل اسلحه شکاری در مناطق حفاظت شده غیرقانونی است و شروع به شکار محسوب می شود، تصریح کرد: محیط بانان پاسگاه محیط بانی قلم گوده و سرخانکل تاکنون موفق به کشف شش قبضه سلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 8 قبضه انواع سلاح شکاری در انزلی

کشف 8 قبضه انواع سلاح شکاری در انزلی