مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:202023-01-02سياسي

رضایی کوچی: احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز 12 دی در حاشیه نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی با موضوع بررسی اجرای قانون جهش مسکن در خصوص برنامه مجلس برای نظارت بر عملکرد بانک ها در ارایه تسهیلات .

- رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هم اکنون اراده جدی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در وزارتخانه راه و شهرسازی ایجاد شده است از طرح شکایت نمایندگان مجلس از عملکرد بانک هایی که به تعهدات خود در ارایه تسهیلات نهضت ملی عمل نکردند به قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز 12 دی در حاشیه نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی با موضوع بررسی اجرای قانون جهش مسکن در خصوص برنامه مجلس برای نظارت بر عملکرد بانک ها در ارایه تسهیلات اجرای قانون جهش تولید مسکن گفت: حدود یک ماهی که آقای مهرداد بذرپاش سکانداری وزارت راه و شهرسازی را برعهده گرفته است شاهد هستیم که اراده جدی برای اجرای قانون درحوزه مسکن در این دوره از مدیریت وزارتخانه ایجاد شده است.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گزارشی که امروز در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص مسکن از لحاظ کمی و کیفی توسط وزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی کوچی: احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال محقق می شود

رضایی کوچی: احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال محقق می شود