مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:152023-01-02فرهنگي

هنرمندان فریمانی نیازهای اولیه یک ماه 4 قلوهای این شهرستان را تامین کردند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریمان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی خانواده چهار قلوهای فریمانی، هنرمندان این شهرستان نیازهای اولیه یک ماه این نوزادان را تامین کردند.

- فاطمه کامیابی در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریمان دبیر کارگروه جمعیت جوان این شهرستان است، از 6 ماه قبل تمام ادارات به خصوص شبکه بهداشت و درمان پای کار آمدند و این خانواده تحت پوشش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: روز جمعه، 25 آذر ماه، مادر این چهار قلوها برای انجام زایمان به بیمارستان ام البنین مشهد مراجعه کرد که تحت عمل سزارین قرار گرفت و نوزادان چهارقلو به نام های محمد، علی، فاطمه و زهرا متولد شدند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریمان با بیان اینکه سه روز قبل چهار قلوها مرخص شدند، خاطرنشان کرد: هنرمندان به طور خودجوش و با هماهنگی های انجام شده شیر خشک مورد نیاز این نوزادان را از مشهد تهیه کردند.

وی اظهار کرد: هنرمندان و تعدادی از خیران پوشک، لباس، گوشت، روغن، برنج، لباس و.

که جزو ملزومات یک ماه اول نوزادان است را تهیه کردند.

کامیابی گفت: در حال حاضر پیگیری می شود تا با کمک و پیگیری های فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و آستان قدس رضوی خانه ای برای این خانواده که اکنون مستاجر هستند، تهیه و شغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان فریمانی نیازهای اولیه یک ماه 4 قلوهای این شهرستان را تامین کردند

هنرمندان فریمانی نیازهای اولیه یک ماه 4 قلوهای این شهرستان را تامین کردند