مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:152023-01-02سياسي

شکایت نمایندگان مجلس از بانک ها به قوه قضاییه


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از طرح شکایت نمایندگان مجلس از عملکرد بانک هایی که به تعهدات خود عمل نکردند به قوه قضاییه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز 12 دی در حاشیه نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی با موضوع بررسی اجرای قانون جهش مسکن در خصوص برنامه مجلس برای نظارت بر عملکرد بانک ها در ارائه تسهیلات اجرای قانون جهش تولید مسکن گفت: حدود یک ماهی که آقای مهرداد بذرپاش سکانداری وزارت راه و شهرسازی را برعهده گرفته است شاهد هستیم که اراده جدی برای اجرای قانون درحوزه مسکن در این دوره از مدیریت وزارتخانه ایجاد شده است.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گزارشی که امروز در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص مسکن از لحاظ کمی و کیفی توسط وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی ارائه شد نشان از اراده جدی وزارت راه و شهرسازی در اجرای قانون جهش تولید مسکن دارد و حاکی از آن است که هم اکنون وزارتخانه در مسیر درستی قرار گرفته است.

رضایی کوچی افزود: هم مجلس و هم دولت مصمم هستند تا سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور احداث شود که در خصوص مکانیزم های اجرای طرح نهضت ملی مسکن امروز در نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی درخصوص آن تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت نمایندگان مجلس از بانک ها به قوه قضاییه

شکایت نمایندگان مجلس از بانک ها به قوه قضاییه