مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:102023-01-02سياسي

مکتب سردار سلیمانی راهبرد فرهنگیان آذربایجان غربی باشد


جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تروج مکتب شهید سردار سلیمانی راهبرد جامعه فرهنگیان استان در جهاد فرهنگی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار طالب رحیمی ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و بزرگداشت دهه مقاومت در اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: آرمان ها و حماسه آفرینی های افتخار آمیز فرمانده مقاومت در منطقه غرب آسیا بر کسی پوشیده نیست و چنین تفکراتی باعث پاکسازی منطقه از شر افکار منحرف تروریست ها شد.

وی ادامه داد: رشادت های سردار سلیمانی در کانون توجه افکار عمومی جهانیان بویژه نسل های جوان و مجاهدان مؤمن، حق طلب و ظلم ستیز ملل و جوامع بشری است و این موضوع موجب رشد و توسعه گفتمان مقاومت و استکبار ستیزی در اقصی نقاط عالم شده است.

سردار رحیمی اظهار کرد: ابعاد شخصیت زلال و الهام بخش شهید سلیمانی مثال زدنی است چرا که محصول تربیت فاطمی، فرهنگ علوی و عمل حسینی و عاشورایی او و ترکیبی از عقل، منطق و تدبیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این نشست گفت: جهاد تبیین به عنوان یکی از مهمترین اولویت های کاری این نهاد است و الگوهای بسیاری در این زمینه در کشور وجود دارد که تکثیر تفکر سردار سلیمانی بخشی از این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سردار سلیمانی راهبرد فرهنگیان آذربایجان غربی باشد

مکتب سردار سلیمانی راهبرد فرهنگیان آذربایجان غربی باشد