مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:002023-01-02سياسي

توسعه فعالیت های قرآنی در دانشگاه های کردستان از اولویت های جهاددانشگاهی است


رییس جهاددانشگاهی کردستان از عزم جهاددانشگاهی برای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در سطح دانشگاه های استان خبرداد و گفت: در این راستا طرح دانشجو معلم قرآن، - ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی کردستان از عزم جهاددانشگاهی برای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در سطح دانشگاه های استان خبرداد و گفت: در این راستا طرح دانشجو معلم قرآن، کرسی های تلاوت و تدبر و محافل قرآنی در اولویت فعالیت ها قرار گرفته است.

اکبر اسدی امروز، (12 دی ماه) در مراسم دوشنبه های قرآنی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی افزود: همه ما در قبال شهدا مسئولیم و باید سعی کنیم ادامه دهنده راه و آرمان ها شهدای هشت انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به مفاهیم انسان ساز قرآن کریم گفت: امیدواریم بتوانیم مفاهیم قرآنی و نورانیت قرآن را در زندگی خود جاری و ساری کنیم و در تمام فعالیت ها و شئون زندگی این آیات کریمه قرآن را به کار ببریم چراکه این امر موجبمی شود یک آرامش،روحی، روانی و قلبی در ما ایجاد شود.

رییس جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: جهاددانشگاهی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور فعالیت های فرهنگی متنوع و متعددی را دارد و یکی از فعالیت های شاخص جهاددانشگاهی در حوزه قرآن، راه اندازی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فعالیت های قرآنی در دانشگاه های کردستان از اولویت های جهاددانشگاهی است

توسعه فعالیت های قرآنی در دانشگاه های کردستان از اولویت های جهاددانشگاهی است