مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:002023-01-02سياسي

پایان نامه های حوزوی ودانشگاهی درباره علامه بهابادی حمایت می شوند


دبیرخانه کنگره علمی بزرگداشت علامه ملاعبدالله بهابادی یزدی از پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی مرتبط حمایت کرده و ضمن ارائه مشاوره علمی و منابع مورد نیاز پژوهشگران به چاپ آنها نیز می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرخانه کنگره علمی بزرگداشت علامه ملا عبدالله بهابادی یزدی فراخوان حمایت از پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی با محوریت علامه ملاعبدالله بهابادی یزدی را منتشر کرد.

مزایای شرکت در این فراخوان و انتخاب پایان نامه ای با یکی از موضوعات اعلام شده مزایایی چون انتشار پایان نامه ها در قالب کتاب، مشاوره علمی به نویسندگان پایان نامه ها و همچنین در دسترس قرار دادن منابع مورد نیازِ پژوهشگران را دربر دارد.

موضوعات اعلام شده در دوره های مختلف تحصیلی به شرح زیر اعلام شده است: الف) موضوعات دکتری و سطح چهار تحلیل اندیشه سیاسی علامه بهابادی یزدی بررسی تطبیقی ویژگی های مدرسه شیراز و اصفهان در عصر صفویه نقش حاشیه نویسی در پیشبرد علوم اسلامی با محوریت علامه بهابادی یزدی بررسی و تحلیل مشرب کلامی ملاعبدالله بهابادی یزدی بررسی و تحلیل آراء و سبک فقهی علامه ملاعبدالله بهابادی یزدی بررسی و تحلیل آرای فلسفی علامه بهابادی یزدی نقش علامه ملاعبدالله بهابادی یزدی در توسعه و توانمندسازی دانش منطق تحلیل روش تفسیری ملاعبدالله بها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه های حوزوی ودانشگاهی درباره علامه بهابادی حمایت می شوند

پایان نامه های حوزوی ودانشگاهی درباره علامه بهابادی حمایت می شوند