مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:552023-01-02اجتماعي

زنگ گردشگری در مدرسه تاریخی جعفر اسلامی اردبیل نواخته شد


همزمان با آغاز رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو زنگ گردشگری در مدرسه تاریخی جعفر اسلامی نواخته شد.

- ایسنا/اردبیل همزمان با آغاز رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو زنگ گردشگری در مدرسه تاریخی جعفر اسلامی نواخته شد.

حسن محمدی ادیب صبح امروز 12 دی ماه 1401 در آیین زنگ گردشگری در مدرسه تاریخی جعفر اسلامی، اظهار کرد: با همکاری استانداری اردبیل و اداره کل آموزش و پرورش مراسم زنگ گردشگری به صورت نمادین در آغاز رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و در مدرسه تاریخی جعفر اسلامی برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: رویداد اردبیل 2023 با شروع سال جدید میلادی آغاز شده است و در طول این سال اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو میزبان برنامه های متعدد داخلی و بین المللی در حوزه گردشگری خواهد بود.

وی تاکید کرد: آشنایی دانش آموزان با رویداد اردبیل 2023 و پتانسیل های گردشگری استان و تلاش برای معرفی ظرفیت های استان با استفاده از خلاقیت دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری مراسم زنگ گردشگری است.

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین در راستای معرفی آثار تاریخی استان به دانش آموزان تفاهمنامه ای را با آموزش پرورش منعقد می کنیم که طی آن دانش آموزان استان از آثار تاریخی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ گردشگری در مدرسه تاریخی جعفر اسلامی اردبیل نواخته شد

زنگ گردشگری در مدرسه تاریخی جعفر اسلامی اردبیل نواخته شد