مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:552023-01-02سياسي

«قزوین» میزبان هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار


هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار به میزبانی استان قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نشست رسانه ای هفتمین کنگره ملی شعر ایثار پیش از ظهر امروز با حضور سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، مصطفی محدثی خراسانی دبیر علمی کنگره و فاطمه نانی زاد عضو شورای سیاست گذاری کنگره در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این نشست ضمن اشاره به تشکیل 8 کارگروه تخصصی برای برگزاری هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار، گفت: برای برگزاری هفتمین کنگره بین المللی شهر و ایثار در استان، 8 کارگروه تخصصی دانشجویی، دانش آموزی، بانوان، نمایشگاه، یادواره سردار، مالی، تبلیغات و انتشارات تشکیل شده است که وظیفه برگزاری کنگره و سایر برنامه های جانبی بر عهده این کارگروه هاست.

وی افزود: این کنگره در 2 بخش ملی و جهانی برگزار خواهد شد که بخش ملی ویژه شاعران ایرانی و بخش بین المللی آثار شاعران نیز به 3 زبان انگلیسی، عربی و اردو داوری خواهد شد و اختتامیه این کنگره نیز در تاریخ 9 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

اسمعیلی بیان کرد: شاعران می توانند آثار خود را در قالب های کلاسیک، نو، سپید، ترانه و تصنیف برای دبیرخانه کنگره از طریق پیام رسان های داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قزوین» میزبان هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار

«قزوین» میزبان هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار