مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:502023-01-02سياسي

استقلال: برای توزیع عادلانه خدمات نیازمند شهرهوشمند است


سرپرست جهاددانشگاهی استان فارس با تاکید بر محدودیت منابع و لزوم برنامه ریزی دقیق و عالمانه برای استفاده از این منابع، خاطرنشان کرد که توزیع عادلانه خدمات نیازمند ایجاد و استقرار شهرهای هوشمند است.

- برگزاری رویداد استارتاپی شهر هوشمند در جهاددانشگاهی فارس استقلال: برای توزیع عادلانه خدمات نیازمند شهرهوشمند است ایسنا/فارس سرپرست جهاددانشگاهی استان فارس با تاکید بر محدودیت منابع و لزوم برنامه ریزی دقیق و عالمانه برای استفاده از این منابع، خاطرنشان کرد که توزیع عادلانه خدمات نیازمند ایجاد و استقرار شهرهای هوشمند است.

امیرحسین استقلال دوشنبه 12 دی در رویداد استارتاپی شهر هوشمند که به همت جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد، گفت: گزینه رویداد شهر هوشمند موضوع بسیار خوب و هوشمندانه ای است که برای برگزاری استارتاپ در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز انتخاب شده است.

استقلال افزود: اداره شهرهای بزرگ امروزه بدون استفاده از خدمات آی سی تی امکان پذیر نیست و شهرها به نسبت بزرگ شدن و افزایش جمعیت، با مشکلاتی مواجه می شوند که جز با هوشمندسازی امکان مدیریت و برطرف کردن آنها وجود نخواهد داشت.

او با بیان اینکه روش های سنتی برطرف کننده نیازهای کلانشهرها در حوزه های مختلف نخواهد بود، یکی از مسائل و چالش های مهم این شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال: برای توزیع عادلانه خدمات نیازمند شهرهوشمند است

استقلال: برای توزیع عادلانه خدمات نیازمند شهرهوشمند است