مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:452023-01-02اقتصادي

امکانات مازندران برای مقابله با هجوم زمین خواران ناکافی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران امکانات موجود این سازمان را برای مقابله به هجوم زمین خواران ناکافی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عنایتی کلیجی ظهر دوشنبه در نشست مشترک با پلیس امنیت اقتصادی فراجا استان با بیان اینکه همکاری خوبی با پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تأمین امنیت غذایی جامعه داریم، افزود: مازندران استان مهم کشور در امنیت غذایی است و تنوع محصولات کشاورزی در مازندران بسیار بالاست.

وی گفت: بستر تولید در مازندران مقوله با ارزشی است که حفظ و نگهداری از آن کار بسیار دشواری است و با هجوم جمعیتی مواجه هستیم که مازندران را برای سکونت انتخاب کردند و به اراضی کشاورزی، دولتی و ملی تجاوز کرده و تغییر کاربری می دهند.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی در مقابله با تغییر کاربری از امکانات و نیروهای کافی برخوردار نیست و پاسخگوی این حجم از هجوم زمین خواران نیست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: یاری گرفتن از نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی برای کنترل بازار محصولات اساسی از قبیل آرد، مرغ، برنج، شکر، روغن و تخم مرغ یک اصل بدیهی است و از همکاری نیروی انتظامی تقدیر و سپاسگزاری داریم.

عنایتی اظهار کرد: حفظ و حراست از سیستم و نیروهای جهاد کشاورزی در مسیر فعالیت ها و وظیفه مندی حوزه کشاورزی استان با همکاری نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات مازندران برای مقابله با هجوم زمین خواران ناکافی است

امکانات مازندران برای مقابله با هجوم زمین خواران ناکافی است