مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:402023-01-02بين الملل

قرارداد با رونالدو؛ در چارچوب پولشویی مقامات سعودی از طریق ورزش


یک سازمان حقوق بشری از ارتباط مستقیم حکومت عربستان سعودی با پرونده پیوستن کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر این کشور و امضای این قرارداد در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایات ولیعهد و حاکم دوفاکتوی این کشور پرده برداشت.

- یک سازمان حقوق بشری از ارتباط مستقیم حکومت عربستان سعودی با پرونده پیوستن کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر این کشور و امضای این قرارداد در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایات ولیعهد و حاکم دوفاکتوی این کشور پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سعودی لیکس، سازمان اروپایی ـ سعودی حقوق بشر فاش کرد که امضای قرارداد میان باشگاه النصر عربستان و کریستیانو رونالدو در چارچوب پولشویی مقامات سعودی از طریق ورزش قرار می گیرد.

طبق گزارش این سازمان، عبدالعزیز بن ترکی الفیصل، وزیر ورزش عربستان در واکنش به ملحق شدن رونالدو به باشگاه النصر گفته است که مقامات ریاض از دیگر باشگاه های این کشور نیز حمایت خواهند کرد تا به زودی قراردادهای منحصر بفردی را با ستارگان جهان امضا کنند.

سازمان اروپایی ـ سعودی حقوق بشر در این باره اعلام کرد که اظهارات وزیر ورزش عربستان مهر تاییدی بر این مسئله است که حکومت این کشور ارتباط مستقیمی با این قرارداد و قراردادهای مشابه دیگری دارد که در آینده امضا خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد با رونالدو؛ در چارچوب پولشویی مقامات سعودی از طریق ورزش

قرارداد با رونالدو؛ در چارچوب پولشویی مقامات سعودی از طریق ورزش