مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:302023-01-02سياسي

رویداد ملی سقاخانه به همت شهرداری قم، مشهد و شیراز چگونه اجرا می شود؟


مدیر عامل خانه خلاق و اشراق دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری رویداد ملی مسئله محور به همت شهرداری قم، مشهد و شیراز خبر داد.

- ایسنا/قم مدیر عامل خانه خلاق و اشراق دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری رویداد ملی مسئله محور به همت شهرداری قم، مشهد و شیراز خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی، 12 دی ماه، در نشست خبری رویداد ملی مسئله محور(سقاخانه) که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: این رویداد در سه شهر قم، مشهد و شیراز برگزار می شود و شهرداری های این سه شهر در این زمینه برنامه ریزی لازم را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه پرسش این رویداد این است که در شهر بزرگی همچون مشهد، قم و شیراز که حرم و نگینی وجود دارد چه اتفاقات نو و خلاقیت می تواند رقم بخورد که حال و هوای حرم شعاع بیشتری پیدا کند، گفت: این رویداد باید به شهرداری کمک کند و ایده به سوی کسب و کار برود و به زیارت شهرهای ایران و جهان خدمات ارائه بدهد، در شهری که حرم معصومین در آن وجود دارد سیستم حمل و نقل عمومی آن باید حال و هوای حرم داشته باشد و اِلمان شهری نیز تفاوتی با شهرهای دیگر داشته باشد و فرهنگ میزبانی در آن متفاوت است.

وی بیان کرد: میزبانی و فرهنگ ارتباط با زائر در شهرهای مشهد و قم و شیراز با شهرهای دیگر تفاوت دارد و این موضوع نیازمند ایده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی سقاخانه به همت شهرداری قم، مشهد و شیراز چگونه اجرا می شود؟

رویداد ملی سقاخانه به همت شهرداری قم، مشهد و شیراز چگونه اجرا می شود؟