مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:002023-01-02سياسي

مردم طی 43سال گذشته به خوبی نقش خود را درپیشبرد انقلاب ایفا کردند


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: طی 43 سال، مردم این انقلاب را پیش بردند و به نقش و وظیفه خود عمل کردند و افرادی که عقب ماندن مسئولان اجرایی هستند.

- اصفهان-فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: طی 43 سال، مردم این انقلاب را پیش بردند و به نقش و وظیفه خود عمل کردند و افرادی که عقب ماندن مسئولان اجرایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی بسیج رسانه اظهار داشت: انقلاب، بزرگی ملت ایران را به ارمغان آورد درحالی که در گذشته اراده ای برای رسیدگی به مشکلات مردم وجود نداشت و پادشاه مارا انگلیسی ها انتخاب می کردند.

وی افزود: طی 43 سال، مردم این انقلاب را پیش بردند و به نقش و وظیفه خود عمل کردند و افرادی که عقب ماندن مسئولان اجرایی هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه بی عملی، سو مدیریت، بی توجهی به معیشت مردم باعث شد که فرصت برای اغتشاشات فراهم شود، گفت: در ابتدا می خاستند با تسخیر خیابان اغتشاشات را رقم بزنند و امسال آمدند با سازماندهی کردن شرایط و مقدمات با بی حرمتی به مقدسات آغاز کردند.

وی ادامه داد: تشابهات و تفاوت هایی بین 9 دی 88 و امسال وجود دارد که پشتیبانی دشمنان در سال 88 به وسیله شبکه های ماهواره ای انجام می شد و اکنون فضای مجازی گرداننده اغتشاشات است و در فتنه اخیر در همان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم طی 43سال گذشته به خوبی نقش خود را درپیشبرد انقلاب ایفا کردند

مردم طی 43سال گذشته به خوبی نقش خود را درپیشبرد انقلاب ایفا کردند