مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:452023-01-02سياسي

مسئولان به تاسی از شیوه مدیریتی شهید سلیمانی در پی رفع مشکلات مردم باشند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از مسئولان خواست به تاسی از شیوه مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی در پی رفع مشکلات و گرفتاری های مردم باشند.

- مسئولان به تاسی از شیوه مدیریتی "شهید سلیمانی" در پی رفع مشکلات مردم باشند ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از مسئولان خواست به تاسی از شیوه مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی در پی رفع مشکلات و گرفتاری های مردم باشند.

آیت الله مصطفی علما، امروز(12 دی) در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه کرمانشاه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: باید مدیران را با سبک مدیریتی، اخلاق، منش و رفتار شهید سلیمانی آشنا کنیم تا با الگوی برداری از ایشان کارها را پیش ببرند.

آیت الله علما با بیان اینکه مدیران و مسئولان کشور باید به تاسی از شیوه مدیریتی حاج قاسم در پی رفع مشکلات و گرفتاری های مردم باشند، افزود: آنهایی که حاج قاسم را از نزدیک می شناختند و یا با ایشان دیدار داشته اند، می دانند که حاج قاسم مشکلات مردم را در لحظه پیگیری کرده و به نتیجه می رساند و اگر وعده ای به فردی می داد سعی می کرد در همان لحظه به وعده خود عمل کند، لذا مدیران با بهره گیری از شیوه مدیریتی ایشان می توانند موفق عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به تاسی از شیوه مدیریتی شهید سلیمانی در پی رفع مشکلات مردم باشند

مسئولان به تاسی از شیوه مدیریتی شهید سلیمانی در پی رفع مشکلات مردم باشند