مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:302023-01-02اقتصادي

250 هکتار به سطح باغ های شیبب دار کرمانشاه اضافه خواهد شد


مجری طرح توسعه باغات در اراضی شیب دار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 250 هکتار به سطح باغ های شیبب دار اضافه خواهد شد که با تحقق این طرح پیش بینی می شود سالانه 500 تُن محصولات به مجموعه تولید محصولات کشاورزی استان اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالحمید مؤمنی مجری طرح توسعه باغات در اراضی شیب دار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، امروز در جمع خبرنگاران از مزیایی طرح توسعه باغات روی اراضی شیب دار سخن گفت.

وی گفت: حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی و حداکثر استفاده کردن از منابع موجود در راستای کمک به اهداف بلند مدت کشور در زمینه کشاورزی از اهداف مهم این طرح است.

 مجری طرح توسعه باغات در اراضی شیب دار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه جلوگیری از تخریب و تبدیل اراضی و حفاظت منابع آب و خاک را در قالب دیگر اهداف آن عنوان کرد و افزود: می توانیم در زمینه خیلی از محصولات تولیدکننده باشیم ولی منبعی که بتواند آب تولید کند تقریبا غیرممکن است، بنابراین باید این منابع حفاظت شود یکی از دلایل بحث توسعه باغات حفاظت منابع آب و خاک و برقراری تغذیه مثبت آبی سفره های زیرزمینی است.

پیشگیری از فرسایش خاک و سیل های ویرانگر، حفظ ذخایر ژنتیکی، تنوع گونه های گیاهی، مقابله با پدیده گردو غبار و اثرات زیان بار ریزگردها، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 هکتار به سطح باغ های شیبب دار کرمانشاه اضافه خواهد شد

250 هکتار به سطح باغ های شیبب دار کرمانشاه اضافه خواهد شد