مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:152023-01-02اجتماعي

جزییات اجرای طرح زوج و فرد در کرج/احتمال تعطیلی همه کارمندان وجود دارد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، با اشاره به طرح زوج و فرد، گفت: این طرح از اوایل بهمن ماه بر اساس شورای عالی ترافیک شهرستان کرج تصویب شده و طرح در هسته مرکزی کرج اجرا می شود.

- احمد افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه به جهت شرایط خاص استان تهران، البرز و آلایندگی های موجود، مقرر شد قشری از جامعه هدف که آسیب پذیر تر هستند در منزل بمانند، گفت: شرایط کیفیت هوا معمولا اوایل صبح بهتر است و ظهر به بعد شرایط در استان حاد می شود.

  وی با اشاره به اینکه بعضی اوقات شاخص کیفیت هوا به 200 می رسد و خطرناک است، افزود: طی هماهنگی با استاندار و مسؤولین مربوطه بر اساس آیین نامه ای مربوطه مقرر شد که تعطیلی برای جامعه هدف اجرایی شود.

افضلی با بیان اینکه مدارس در تمامی مقاطع و دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار می شود، ادامه داد: تمام این موارد کمک می کند، تردد در سطح شهر و آلودگی را کمتر کنیم؛ همچنین ضرورتی برای تردد افراد آسیب پذیر در سطح شهر وجود ندارد.

وی از شهروندانی که با ماشین شخصی تردد می کنند خواهش کرد حدالاامکان با وسایل نقلیه عمومی تردد کنند و اگر ضرورت ندارد خودروهای خود را در خانه بگذارند چرا که بیشترین آلودگی ها از خودروها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح زوج و فرد در کرج/احتمال تعطیلی همه کارمندان وجود دارد

جزییات اجرای طرح زوج و فرد در کرج/احتمال تعطیلی همه کارمندان وجود دارد