مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:102023-01-02پزشكي

علائمی از پیک هشتم کرونا در استان مرکزی نیست/بیمارستان ها و کادر درمان آماده اند


هنوز علائمی از شیوع پیک هشتم کرونا در استان مشاهده نشده است، اما بیمارستان ها و کادر درمان در آمادگی کامل به سر می برند.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هنوز علائمی از شیوع پیک هشتم کرونا در استان مشاهده نشده است، اما بیمارستان ها و کادر درمان در آمادگی کامل به سر می برند.

دکتر علیرضا امانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آمادگی استان برای مواجهه با پیک هشتم بیماری کرونا، اظهار کرد: پیرو جلسه ملی ستاد مقابله با کرونا در تهران، شنبه هفته جاری، جلسه هماهنگی با معاونین درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک و مدیران بیمارستان برگزار و تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری در نظر گرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات لازم در حوزه نیرو و کادر درمان، تخت های بیمارستانی، اکسیژن، دارو و سرم و .

پیش بینی شده است، افزود: مسلما اگر به مانند پیک های قبلی مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، در فضای بسته ماسک بزنند و نسبت به شست و شوی دست ها حساس باشد و از طرفی دوز یادآور واکسن را دریافت کنند، قطعا مشکل خاصی نخواهیم داشت.

دکتر امانی با بیان اینکه افرادی که 6 ماه از تزریق واکسن آنها گذشته حتما نسبت به دریافت دوز یادآور اقدام کنند، گفت: به منظور تامین واکسن مشکلی در استان وجود ندارد و حتی درخواست دپوی خوبی از وزارت خانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائمی از پیک هشتم کرونا در استان مرکزی نیست/بیمارستان ها و کادر درمان آماده اند

علائمی از پیک هشتم کرونا در استان مرکزی نیست/بیمارستان ها و کادر درمان آماده اند