مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:552023-01-02اقتصادي

گامی دیگر در رفع محرومیت آموزشی در باشت/ افتتاح مدرسه 2 کلاسه در لیراب


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدرسه 2 کلاسه لیراب با اعتباری بیش از 14 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و میزان اعتبار این طرح از سوی از سوی بانک رفاه کارگران تامین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران رضا حسینی نیک در حاشیه افتتاح مدرسه 2 کلاسه لیراب باشت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: زیر بنای این طرح آموزشی را 75 متر است و 900 متر محوطه سازی، 120 متر دیوار کشی و بیش از هشت متر آبخوری در این طرح اجرا شده است.

وی بیان کرد: همچنین مدرسه 9 کلاسه شهید قبادی، مدرسه 9 کلاسه فاطمیه، مدرسه 6 کلاسه شهید بروجردی روستای سرابیز، مدرسه 2 کلاسه منصور آباد، مدرسه 2 کلاسه روستای برمامیون از سوی نوسازی در شهرستان باشت در دست اجراست.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدرسه 9 کلاسه شهید قبادی با اعتباری بیش از 87 میلیارد و 500 میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی 55 درصد با زیر بنای یکهزارو 40 متر مربع در دست اجراست.

وی گفت: مدرسه 9 کلاسه فاطمیه با زیر بنای یکهزارو 40 متر مربع با اعتباری بیش از 43 میلیارد ریال در دست ساخت است.

حسینی عنوان کرد: مدرسه 6 کلاسه شهید بروجردی روستای سرابیز با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و اعتباری بیش از 60میلیارد ریال و زیر بنای 521 متر مربع در دست ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی دیگر در رفع محرومیت آموزشی در باشت/ افتتاح مدرسه 2 کلاسه در لیراب

گامی دیگر در رفع محرومیت آموزشی در باشت/ افتتاح مدرسه 2 کلاسه در لیراب