مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:452023-01-02سياسي

تعارض منافع، طرح ملی تعارض منافع را زمین زد


سرپرست مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران با بیان سابقه چندین ساله جهاد دانشگاهی در اجرای طرح های شناسایی تعارض منافع برای چند سازمان دولتی گفت: - این سابقه به ابلاغ مأموریت شناسایی تعارض منافع از سوی دولت به جهاد دانشگاهی منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زینب مرتضوی فر افزود: این مرکز در راستای زمینه سازی برای اجرای این ابلاغیه، مصاحبه نامه ای تخصصی تدوین کرد و با 92 دستگاه اجرایی ارتباط گرفت و برای شماری از آن ها که حاضر به همکاری شدند، کار شناسایی موقعیت های تعارض منافع را آغاز کرد.

با اجرای نقشه راه استقرار نظام تعارض منافع تحول خوبی در دستگاه های کشور ایجاد می شود وی افزود: همچنین منشور اخلاقی کارکنان دولت را مورد بازنگری قرار داد و بندهایی را مرتبط با تعارض منافع به آن اضافه کرد و محتوای آموزشی برای کارکنان دستگاه های اجرایی تدوین شد؛ اما اجرای مأموریت به علت اختصاص نیافتن منابع مالی، متوقف شد؛ به عبارتی تعارض منافع، طرح ملی تعارض منافع را زمین زد.

این عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی افزود: نقشه راه تهیه شده برای استقرار نظام تعارض منافع در کشور، در صورت اجرایی شدن به طور کامل، تحولی خوب در دستگاه ها ایجاد می کرد و می توانست مدیریت حداقلی تعارض منافع در کشور را به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارض منافع، طرح ملی تعارض منافع را زمین زد

تعارض منافع، طرح ملی تعارض منافع را زمین زد