مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:402023-01-02سياسي

آغاز طرح مطالعاتی ساماندهی ترافیک شهر ابهر


کارشناسان، صاحبان فکر، اندیشه، طرح و ایده و همچنین همه شهروندان می توانند در ساماندهی ترافیک ابهر با مراجعه به سامانه طراحی شده و ثبت نظر خود سهیم باشند.

- ایسنا/زنجان سخنگوی شورای شهر ابهر گفت: کارشناسان، صاحبان فکر، اندیشه، طرح و ایده و همچنین همه شهروندان می توانند در ساماندهی ترافیک ابهر با مراجعه به سامانه طراحی شده و ثبت نظر خود سهیم باشند.

سعید بهاوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز طرح مطالعاتی ساماندهی ترافیک شهر ابهر، اظهار کرد: کارشناسان، صاحبان فکر، اندیشه، طرح و ایده و همچنین همه شهروندان می توانند با ورود به سامانه https://survey.

porsline.

ir/s/O4D4Yaln نظرات ترافیکی خود را ثبت کنند تا از این نظرات در راستای ساماندهی ترافیک شهری استفاده شود.

وی مطالعات ساماندهی ترافیک شهری و سیستم های مدیریت ترافیک را عموما به منظور مقابله با ازدحام ترافیکی، راه بندان و ازدحام ترافیکی در شهرهایی که رشد مالکیت خودرو بسیار سریع تر از رشد زیرساخت های شهری است عنوان کرد و افزود: در این زمینه، مدیریت شهری می تواند با تکیه بر سیستم های مدیریت ترافیک، ازدحام ترافیک و اثرات منفی آن را به حداقل برساند.

بهاوری با توضیح اینکه هدف از مطالعات ساماندهی ترافیک شهری، روان سازی جریان عبوری با تاکید بر ایمنی عابران پیاده و وسایل نقلیه و در نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مطالعاتی ساماندهی ترافیک شهر ابهر

آغاز طرح مطالعاتی ساماندهی ترافیک شهر ابهر