مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:302023-01-02ورزشي

نگرانی ارمغانی از احتمال مصدومیت ملی پوشان بسکتبال


فشار مسابقات در لیگ ایران با وجود بازی های غرب آسیا بسیار زیاد است و امیدوارم ملی پوشان مصدوم نشوند.

- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: فشار مسابقات در لیگ ایران با وجود بازی های غرب آسیا بسیار زیاد است و امیدوارم ملی پوشان مصدوم نشوند.

سعید ارمغانی در گفت وگو با ایسنا، درباره برنامه های تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در پنجره ششم (پایانی) انتخابی جام جهانی 2023، توضیح داد: طبق برنامه ریزی که قبل از پنجره های پنجم و ششم انجام داده بودم، قرار بود که لیگ برتر با هماهنگی باشگاه ها اول فوریه تعطیل شود و اردوهای تیم ملی برای پنجره ششم را آغاز کنیم، اما بعد از پنجره پنجم که در اردو بودیم برگزاری مسابقات باشگاه های غرب آسیا مطرح شد که به همین دلیل پس از هماهنگی های لازم قرار شد کمی دیرتر اردوی تیم ملی را آغاز کنیم.

او گفت: دلیل این تصمیم بخاطر برگزاری تعدادی از بازی های باشگاهی بود تا باشگاه ها نیز متضرر نشوند، هرچند که این اقدام کار را برای تیم ملی سخت تر می کرد.

طبق صحبت هایی که با آقای داوری داشتیم اردوی ما از 11 فوریه شروع می شود، در حقیقت 10 روز از زمان اردو کم کرده ایم تا بازی های باشگاهی برگزار شود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره تاثیر فشردگی مسابقات لیگ ایران و لیگ غرب آسیا روی مصدومیت احتمالی ملی پوشان، توضیح داد: من م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ارمغانی از احتمال مصدومیت ملی پوشان بسکتبال

نگرانی ارمغانی از احتمال مصدومیت ملی پوشان بسکتبال