مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:252023-01-02اجتماعي

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری/ بارش برف و باران در استان


معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار نارنجی، گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد استان می شود که تا اوایل وقت روز جمعه فعال است.

- معصومه نوروری امروز در گفت وگو باخبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد استان می شود که تا اوایل وقت روز جمعه فعال است.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بارش برف و باران، احتمال رعدو برق، وزش باد به نسبت شدید، کولاک برف در گردنه ها و وقوع مه و کاهش دید افقی در نقاط مختلف استان دور از انتظار نیست.

وی افزود: تمامی شهرستان های استان به ویژه کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، بن، کیار، خانمیرزا بیشترین تأثیر را از این سامانه بارشی دارند.

نوروزی اضافه کرد: با فعالیت این سامانه بارشی در استان لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها به ویژه در گردنه ها و گذرگاه های کوهستانی، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها بالا آمدن آب رودخانه پیش بینی می شود.

وی به مردم توصیه کرد: در هنگام رانندگی به ویژه در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی به همراهه خود داشته باشند و از هرگونه فعالیت کوهنوردی اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری/ بارش برف و باران در استان

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری/ بارش برف و باران در استان