مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:152023-01-02اقتصادي

نداشتن مهارت مانع جذب جوانان بوشهری به بازار کار شده است


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: عدم آشنایی با مهارت های عملی و فنی، مانع جذب جوانان جویای کار در بازار کار استان بوشهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح دوشنبه در دیدار با فرماندار بوشهر اظهار داشت: صنایع نفت و گاز از ظرفیت های مهم صنعتی استان بوشهر است که بر اساس آن طرح های مهارت آموزی تدوین و عملیاتی شده است.

وی مهارت آموزی را تنها مسیر توسعه اشتغال پایدار در کنار تحصیلات آکادمیک در استان بوشهر برای جوانان دانست و افزود: بر اساس نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر دوره های مهارتی در حرفه های جوشکاری، لوله کشی صنعتی، ابزار دقیق و برق صنعتی در هشت مرکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان جهت اشتغال جوانان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر پایتخت مهارت آموزی در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی اتمی و خورشیدی در کشور است، اضافه کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان های بوشهر، گناوه، دشتستان، دشتی، دیر، دیلم، تنگستان و کنگان به عنوان مراکز معین آموزش های حوزه انرژی در سطح استان انتخاب شده و علاقه مندان به فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای می توانند به این مراکز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن مهارت مانع جذب جوانان بوشهری به بازار کار شده است

نداشتن مهارت مانع جذب جوانان بوشهری به بازار کار شده است