مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:102023-01-02سياسي

سپاه پاسداران: انتقام از عاملان و قاتلان شهیدسلیمانی امری قطعی و تخلف ناپذیر است


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای انتقام از عاملان و قاتلان شهیدسلیمانی در زمان ممکن را امری قطعی و تخلف ناپذیر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت سومین سالگرد سردار دلها شهید قدس سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی ، انتقام از عاملان و قاتلان شهید سلیمانی در زمان ممکن را امری قطعی و تخلف ناپذیر و تکثیر سردار سلیمانی ها و ترویج مکتب حاج قاسم را راهبرد کتمان ناشدنی این نهاد انقلابی و مردمی در ایران و منطقه دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با گذشت سه سال از شهادت مظلومانه سردار عالیقدر شهید قدس سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی ، نام، یاد ، آرمان ها و حماسه آفرینی های افتخار آمیز فرمانده مقاومت در منطقه غرب آسیا که کانون توجه افکار عمومی جهانیان به ویژه نسل های جوان و مجاهدان مومن ،حق طلب و ظلم ستیز ملل و جوامع بشری است ، نضج گرفتن گفتمان مقاومت و استکبار ستیزی در اقصی نقاط عالم را رقم زده است.

این بیانیه می افزاید: شهید حاج قاسم سلیمانی به برکت ایمان، اخلاص، انگیزه، اراده ، شجاعت، عمل انقلابی و باورهای عمیق و راستین نسبت به قدرت الهی و نهراسیدن از دشمن در میدان های دفاع از امت اسلامی ، اسوه و اسطوره ماندگار برای ایران و ایرانی و بلکه جبهه مقاومت ضد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران: انتقام از عاملان و قاتلان شهیدسلیمانی امری قطعی و تخلف ناپذیر است

سپاه پاسداران: انتقام از عاملان و قاتلان شهیدسلیمانی امری قطعی و تخلف ناپذیر است