مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:052023-01-02اجتماعي

رصد متکدیان در یزد با دوربین های کنترل ترافیک


عضو شورای اسلامی شهر یزد از رصد فعالیت متکدیان در تقاطع های شهر از طریق مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهرداری و اقدام به جمع آوری آنان طی یک ماهه گذشته خبر داد.

- فخرالسادات خامسی ضمن اعلام این خبر در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد، گفت: بعد از جمع آوری، متکدیان کمتر از 18 سال به بهزیستی سپرده می شوند و اگر خانواده داشته باشند با تعهد، تحویل خانواده ها داده می شوند.

وی با بیان این که در خصوص متکدیان بیش از 18 سال خلاء قانونی وجود دارد، گفت: دادگستری برای برخورد با این متکدیان راهکار مشخصی ندارد و به همین دلیل با مکاتبه شهرداری و دادگستری مقرر شد در دادگستری کمیته ای تشکیل شود و درخصوص این خلاء قانونی تصمیم گیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه بحث تکدی گری تنها یک معضل نیست و می تواند سرآغازی برای افزایش آسیب ها و معضلات اجتماعی باشد، گفت: برای زدودن چهره ناخوشایند شهر و جمع آوری متکدیان باید تمام دستگاه های متولی همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

خامسی افزود: کمک به نیازمندان باید از مسیرهای صحیح دنبال شود تا به دست جامعه هدف واقعی برسد و مردم باید کمک های خود را به صورت درست و از طریق نهادهای حمایتی به دست فقرا و نیازمندان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد متکدیان در یزد با دوربین های کنترل ترافیک

رصد متکدیان در یزد با دوربین های کنترل ترافیک