مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:002023-01-02اقتصادي

پیش بینی موج هشتم کرونا تا روزهای پایانی امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حمیدرضا جماعتی در حاشیه هشتادمین جلسه کمیته علمی کشوری کرونا اظهار داشت: افزایش میزان ابتلا و مرگ و میر کرونا در یکی دو هفته اخیر در چند کشور به ویژه چین، - دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: آخرین وضعیت کرونا در دنیا و ایران نشان داد که در هفته های گذشته، میزان ابتلا و مرگ و میر بر اثر زیرسویه های اُمیکرون در اکثر کشور های دنیا، بدون تغییر بوده است؛ موج هشتم کرونا تا روز های پایانی امسال پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حمیدرضا جماعتی در حاشیه هشتادمین جلسه کمیته علمی کشوری کرونا اظهار داشت: افزایش میزان ابتلا و مرگ و میر کرونا در یکی دو هفته اخیر در چند کشور به ویژه چین، ژاپن، آلمان، اسپانیا، هلند و اندونزی مشاهده شده است.

برخی کشور ها گزارش کرونا ارائه نمی کنند وی افزود: برخی کشور ها علیرغم افزایش موارد ابتلا و مرگ و میر کرونا، متاسفانه گزارشی از این افزایش موارد و همچنین نوع سویه های غالب، ارائه نمی کنند اگرچه در کشور های دیگر مشخص شده که آن کشور هایی که گزارش نمی کنند، میزان ابتلا و مرگ و میر افزایشی داشته اند.

در چین، ژاپن و اندونزی در بین کشور های آسیایی و همچنین آمریکا، میزان مرگ و میر، بستری در بیمارستان ها در چند هفته اخیر، به طور چشمگیری اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی موج هشتم کرونا تا روزهای پایانی امسال

پیش بینی موج هشتم کرونا تا روزهای پایانی امسال