مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:002023-01-02اجتماعي

صنایع و نیروگاه ها بعضی مواقع مجبور به استفاده از گازوییل می شوند


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: در بعضی مواقع به دلیل اعمال محدودیت مصرف گاز، مجبور به استفاده از سایر سوخت های فسیلی مثل گازوییل که آلایندگی بیشتر به دنبال دارد در نیروگاه ها و صنایع بزرگ هستیم.

- ایسنا/البرز مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: در بعضی مواقع به دلیل اعمال محدودیت مصرف گاز، مجبور به استفاده از سایر سوخت های فسیلی مثل گازوییل که آلایندگی بیشتر به دنبال دارد در نیروگاه ها و صنایع بزرگ هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید درگی با اشاره به اینکه آلایندگی صنایع بزرگ البرز به صورت لحظه ای رصد می شود، اظهار کرد: در صورتی که روند فعالیت این صنایع از استاندارد خارج شود، قطعا اخطار لازم ابلاغ و درصورت عدم توجه، موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست البرز به میزان شاخص آلایندگی هوا اشاره کرد و افزود: میزان شاخص آلایندگی هوا باید به پایین تر از سطح 150 برسد تا فعالیت های اجتماعی با مشکل مواجه نشوند و برای رسیدن به این وضعیت، بر اساس دستور العمل ها و ضوابط، اعمال محدودیت ها از مدارس و دانشگاه ها آغاز شده و امروز هم برخی کارمندان ادارات به صورت دورکاری فعالیت دارند.

درگی اظهار داشت: بر اساس مطالعات انجام شده، سهم اصلی آلاینده های ذرات معلق مربوط به پارامتر pm2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع و نیروگاه ها بعضی مواقع مجبور به استفاده از گازوییل می شوند

صنایع و نیروگاه ها بعضی مواقع مجبور به استفاده از گازوییل می شوند