مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:552023-01-02سياسي

33 محله بندرعباس با فرسودگی و بافت ناکارآمد مواجه است


33 محله شهر بندرعباس با فرسودگی مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس صبح امروز در نشستی با موضوع بافت های فرسوده اظهار کرد: بافت های فرسوده و ناکارآمد یکی از دغدغه های تمام مسئولین و شهرداران ادوار گذشته بوده و با پیگیری های استاندار هرمزگان هر هفته در خصوص بافت های فرسوده و ناکارآمد به ایشان گزارش ارائه می شود.

  مهدی نوبانی اظهار داشت: 33 محله بافت فرسوده و یا ناکارآمد در شهر بندرعباس داریم که البته همه بافت های محلی هم ناکارآمد نیست و می توان با مقاوم سازی که در دستور کار قرار دارد، اتفاقات خوبی بیافتد و همانطور که با راه و شهرسازی همکاری داریم سعی خواهیم کرد تا 6 ماه آینده معبر بازگشایی شود و از این فضای فرسودگی خارج شود.

  وی بیان کرد: هفته گذشته جلسه شورای مسکن با استاندار هرمزگان داشتیم و سه محله هدف را پیشنهاد دادیم که سه محله کمربندی، طلابند و دوراهی ایسینی در برنامه شرکت بازآفرینی قرار گیرد و در همان جلسه هم مصوب شد.

   شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: شهرداری آمادگی دارد با همکاری اداره مسکن و شهرسازی استان کارهای بزرگی را در محلات قدیمی و تاریخی انجام دهد زیرا هر چه داریم از محلات قدیمی هست و تمام نخبگان حال حاضر و همچنین شهدای عزیز در این محله ها می زیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 محله بندرعباس با فرسودگی و بافت ناکارآمد مواجه است

33 محله بندرعباس با فرسودگی و بافت ناکارآمد مواجه است