مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:352023-01-02سياسي

رزمایش ذوالفقار 1401 ارتش پایان یافت


رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده های نیروی هوایی ارتش، بالکردهای هوانیروز، پرنده های بال ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم رژه اقتدار که با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، امیر دریادار سیاری و فرماندهان نیروهای پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش، نایب رییس و تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی، امام جمعه اهل تسنن و دیگر فرماندهان و مسئولان برگزار شد، انواع یگان های شناور سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع ناوشکن ها، ناوهای موشک انداز، ناوهای نیروبر و زیردریایی های کلاس طارق، فاتح و غدیر، از مقابل ناوشکن سرفرماندهی سهند رژه رفتند.

جنگنده های اف4، میراژ و هواپیمای شناسایی P3F نیروی هوایی ارتش و انواع بالگردهای هوادریا و هوانیروز ارتش، یگان های سطحی و زیر سطحی را در این رژه همراهی کردند که بالگردهای کبری برای اولین بار در رژه دریایی حضور یافتند.

تجهیزات حاضر در مراسم سان و رژه پایانی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش، تنها بخشی از امکانات بکار گرفته شده با تکیه بر ظرفیت یگان های منطقه بود که در این رزمایش شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش ذوالفقار 1401 ارتش پایان یافت

رزمایش ذوالفقار 1401 ارتش پایان یافت