مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:352023-01-02اقتصادي

بازگشت 6550 مترمربع زمین کشاورزی محمودآباد به چرخه تولید


6 هزار و 550 متر مربع از زمین های کشاورزی این شهرستان قلع و قمع و بر اساس پیگیری ها به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ اراضی زراعی و باغ ها و برابر دستور دادستانی، با حضور نیروی انتظامی و اکیپ گشت 131 مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، در زمین های کشاورزی روستاهای ملاکلا و علمده غربی از توابع بخش سرخ رود این شهرستان حکم قلع و قمع اجرا شد.

 وی افزود: با اجرای تبصره 2 ماده 10 تعداد 17 مورد تفکیک و دیوارکشی، 6 هزار و  550 متر مربع از زمین های کشاورزی این شهرستان قلع و قمع گردید و بر اساس پیگیری های مستمر این مدیریت از طریق سامانه 131 و با دستور مرجع قضایی در این شهرستان، تغییر کاربری و بنای غیرمجاز قلع و قمع و اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

 مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد تاکید کرد: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی با کسانی که امنیت غذایی مردم را تهدید کنند، هیچ تعارفی نداشته و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

 هادی زاده در پایان گفت: توسعه و تقویت کشاورزی می تواند به عنوان فعالیت های اقتصادی نقش موثری در ارتقاء درآمد و تحقق اهداف توسعه کشاورزی پایدار داشته باشد، از مالکین اراضی زراعی و باغی خواست از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 6550 مترمربع زمین کشاورزی محمودآباد به چرخه تولید

بازگشت 6550 مترمربع زمین کشاورزی محمودآباد به چرخه تولید