مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:352023-01-02پزشكي

تاخیر در ارائه خدمات اورژانسی در انگلیس هفته ای 500قربانی می گیرد


کالج سلطنتی پزشکی اورژانس انگلیس در گزارشی اعلام کرد که تاخیر در ارائه خدمات اورژانسی (ناشی از اعتصاب پرستاران)، هر هفته باعث مرگ بیش از 500 نفر می شود.

- کالج سلطنتی پزشکی اورژانس انگلیس در گزارشی اعلام کرد که تاخیر در ارائه خدمات اورژانسی (ناشی از اعتصاب پرستاران)، هر هفته باعث مرگ بیش از 500 نفر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دکتر آدریان بویل، رییس کالج سلطنتی پزشکی اورژانس انگلیس می گوید که تاخیر بخش اورژانس بیمارستان ها در پذیرش بیماران و ارائه خدمات اورژانسی، هر هفته به کشته شدن بیش از 500 نفر می انجامد.

بر اساس داده های سازمان خدمات بهداشت ملی انگلیس، در ماه نوامبر 2022 حدود 38 هزار بیمار برای پذیرش شدن در واحدهای اورژانس، بیش از 12 ساعت منتظر مانده اند؛ رقمی که در مقایسه با نوامبر 2021، با افزایش حدود تقریباً سه برابری روبه رو شده است.

این رقم در مدت مشابه سال گذشته 10 هزار و 646 نفر بود.

بویل با اشاره به اینکه ارقام ماه دسامبر هنوز منتشر نشده، گفت: چیزی که در حال حاضر از حیث انتظار طولانی بیماران و آسیب دیدگان برای پذیرش، شاهد آن هستیم، افزایش مرگ و میر است.

فکر می کنیم هر هفته بین 300 تا 500 نفر به دلیل تاخیر و بروز مشکل در دریافت کمک های درمانی اضطراری، جان خود را از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در ارائه خدمات اورژانسی در انگلیس هفته ای 500قربانی می گیرد

تاخیر در ارائه خدمات اورژانسی در انگلیس هفته ای 500قربانی می گیرد