مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:302023-01-02سياسي

3 هزار زندانی با دستور رییس قوه قضاییه آزاد شدند


قریب به 3 هزار نفر زندانی واجد شرایط امروز با دستور رییس قوه قضاییه آزاد شدند و 16 محکوم به قصاص نیز با گذشت اولیای دم از قصاص رهایی یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیین کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد با حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای در دادگستری استان کرمان و به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی با دادگستری های کل سراسر کشور برگزار شد.

صبح امروز 12 دی ماه در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آیین کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا در دادگستری استان کرمان و به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی با دادگستری های کل سراسر کشور برگزار شد.

این مراسم در راستای اجرای سیاست های دستگاه قضا در خصوص اعمال ارفاقات قانونی برای زندانیان واجد شرایط و ترویج صلح و سازش در دعاوی، به همت مرکز توسعه حل اختلاف، ستاد دیه و خیّرین برگزار شد.

به موجب این آیین که با یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، در هر استان به عدد عمر بابرکت شهید سلیمانی، حداقل 63 زندانی واجد شرایط از نعمت آزادی بهره مند شدند و ارفاقات قانونی دیگری نیز شامل حال تعدادی از زندانیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار زندانی با دستور رییس قوه قضاییه آزاد شدند

3 هزار زندانی با دستور رییس قوه قضاییه آزاد شدند