مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:302023-01-02حوادث

کشف 348 دستگاه کارت خوان قاچاق در بیجار


فرمانده انتظامی کردستان از کشف 348 دستگاه کارت خوان قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی بیجار خبر داد.

- سردار علی آزادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی بیجار با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق شدند یک دستگاه خودرو سمند حامل کالای قاچاق را در محور بیجار - قروه شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودروی سواری سمند حامل کالای قاچاق را متوقف کردند که در بازرسی از آن تعداد 348 دستگاه کارت خوان قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

اعتراف به 46 فقره سرقت در سنندج جانشین فرمانده انتظامی کردستان هم از دستگیری یک سارق سابقه دار و اعتراف وی به 46 فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد.

سرهنگ لطف الله دارابی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، قطعات و محتویات داخل خودرو در سنندج، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ماموران انتظامی کلانتری 15 سنندج یک سارق سابقه دار را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 348 دستگاه کارت خوان قاچاق در بیجار

کشف 348 دستگاه کارت خوان قاچاق در بیجار