مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:252023-01-02اقتصادي

فارس پایلوت صادرات محصولات کشاورزی می شود/بخش کشاورزی باید یارانه بگیرد


رییس کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از انتخاب فارس به عنوان استان پایلوت در حوزه صادرات محصولات کشاورزی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از انتخاب فارس به عنوان استان پایلوت در حوزه صادرات محصولات کشاورزی خبر داد.

محمدجواد عسکری در نشست گفتمان صنعت دامپروری استان فارس گفت: برای اجرای این طرح 500میلیارد تومان به عنوان یارانه سوخت هواپیما تخصیص داده شده و با متولیان بخش حمل و نقل هوایی رایزنی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، عسکری با بیان اینکه قابلیت های ایران در حوزه کشاورزی ظرفیت بسیار خوبی است، افزود: بیش از 500 میلیون نفر جمعیت پیرامونی در کشورهای منطقه متقاضی محصولات کشاورزی تولیدی ایران هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در مسیر امنیت غذایی اگر با نقشه راه حرکت نکنیم حتما آسیب خواهیم دید، گفت: برای تولید غذای سالم، کشور باید در قالب یک برنامه زمانبندی شده حرکت کند.

تلاش می کنیم با برخط کردن تمام مسئولان از این پیچ خطرناک و معضل بزرگی که پیش آمده عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه احکام دائمی پنجم و ششم توسعه کشور، گذاشتن تعرفه بر صادرات محصولات کشاورزی در هر شرایطی ممنوع شده است، بیان کرد: این ممنوعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس پایلوت صادرات محصولات کشاورزی می شود/بخش کشاورزی باید یارانه بگیرد

فارس پایلوت صادرات محصولات کشاورزی می شود/بخش کشاورزی باید یارانه بگیرد