مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:202023-01-02اقتصادي

طرح هادی 15 روستای اسلامشهر در دست بازنگری است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: از 20 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان اسلامشهر، طرح هادی 15 روستا در دست بازنگری است.

- غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: با هدف تعیین حریم روستاها و تکمیل بازنگری طرحهای هادی روستایی از 20 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان اسلامشهر، طرح هادی 15 روستا در دست بازنگری است.

صالحی افزود: در همین راستا مراحل بازنگری 5 روستا به اتمام رسیده و در مرحله نهایی کمیته تصویب استان قرار دارد و طرح بازنگری یک روستا هم به کارگروه ارسال شده تا مصوب شود و سه روستا هم در گروه کارشناسی بوده و 3 روستای دیگر از شهرستان اسلامشهر نیز در مرحله نقشه برداری طرح هادی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم تا طرح بازنگری تمام روستاهای بالای 20 خانوار در اسلامشهر را به اتمام برسانیم، تاکید کرد: سال گذشته حدود 40 میلیارد ریال برای موضوع اجرای طرحهای هادی و بهسازی معابر روستایی تخصیص یافته و هزینه شده و در سال جاری نیز حدود 12 میلیارد ریال برای بهسازی معابر روستای چیچکلو تخصیص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران،گفت: اقدامات خوبی در موضوع روستا ها صورت گرفته و در مورد مغایرت هایی که گاها وجود دارد، به بخشدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی 15 روستای اسلامشهر در دست بازنگری است

طرح هادی 15 روستای اسلامشهر در دست بازنگری است