مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:002023-01-02سياسي

خاطره کمال خرازی از «سکوت » سردارسلیمانی در زمان جنگ افغانستان


رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اگر شهید سلیمانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شد که اتفاقا این پیشنهادات هم وجود داشت، قطعا پیروز می شد.

- خاطره کمال خرازی از سکوت سردارسلیمانی در زمان جنگ افغانستان رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اگر شهید سلیمانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شد که اتفاقا این پیشنهادات هم وجود داشت، قطعا پیروز می شد.

ولی هیچ وقت زیر بار این چیزها نرفت چون او خود را رزمنده می دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کمال خرازی در سخنانی در همایش مکتب سلیمانی و نظم جدید جهانی در دانشگاه دفاع ملی گفت: اگر امروز مقاومت اسلامی شکل منسجم گرفته و در برابر فشار آمریکا ایستاده برای احقاق حق خود و مردم، نتیجه تلاش چنین بزرگ مردانی مثل شهید سلیمانی است.

وی افزود: شهید سلیمانی یک اسوه بود و از شانس های ما بود که با او در دوره عمرمان آشنا شویم البته مکتب دفاع مقدس با هدایت امام خمینی چنین اسوه هایی را زیاد آفرید؛ شهیدان چمران، صیاد شیرازی، باکری ها و همت و شهدایی که هر کدام نقش برجسته ای در دفاع مقدس ما داشتند.

چه بسا آنها هم اگر مانده بودند مثل شهید سلیمانی می شدند.

او با وجود آرزویی که همواره برای شهادت داشت توانست بماند و حرکت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را ادامه دهد تا امروز که جبهه مقاومت با فداکاری او از چنین قدرتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره کمال خرازی از «سکوت » سردارسلیمانی در زمان جنگ افغانستان

خاطره کمال خرازی از «سکوت » سردارسلیمانی در زمان جنگ افغانستان