مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:552023-01-02سياسي

شهید سلیمانی نماد «ما می توانیم» بود


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نماد «ما می توانیم» بود، گفت: این شهید بزرگوار با امت سازی در جهان اسلام نهضت امام خمینی وانقلاب اسلامی را تداوم بخشید.

- اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نماد ما می توانیم بود، گفت: این شهید بزرگوار با امت سازی در جهان اسلام نهضت امام خمینی وانقلاب اسلامی را تداوم بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محسن کریمی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و فرهنگ و راه نجات بخش است، اظهار داشت: شهید سلیمانی با تبعیت از آیات قرآن کریم و تکیه به سیره اهل بیت (ع) و تبعیت از ولایت به یک الگو و مکتب تبدیل شد و قسمت مهمی از موفقیت های کشور مدیون مجاهدت ها و رشادت های سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی یک استراتژیست بزرگ بود، عنوان کرد: حاج قاسم نقش مهمی در پیشرفت های کشور و تحولات اخیر منطقه و خصوصاً خنثی سازی توطئه های دشمنان و راهبردهای منطقه ای آن ها داشت و امروز مردم بسیاری از کشورها به نیکی از حاج قاسم یاد می کنند.

وی تأکید کرد: شهید سلیمانی نماد ما می توانیم بود و علی رغم همه محدودیت ها مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاد و با درک اقتضای انقلاب اسلامی همه توجه خود را در مسیر تحقق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی نماد «ما می توانیم» بود

شهید سلیمانی نماد «ما می توانیم» بود