مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:402023-01-02سياسي

دیدار مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران با خانواده شهدای ادیان توحیدی


مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های استان تهران گفت:مشترکات ادیان الهی در قالب توحید و اعتقاد به خدای واحد سبب شد تا ملت ایران در حوادث مهم این کشور یکدل و هم صدا برای عزت و سربلندی کشور بایستند و این نشان از ولایت مداری و بصریت ملت ایران است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های استان تهران گفت:مشترکات ادیان الهی در قالب توحید و اعتقاد به خدای واحد سبب شد تا ملت ایران در حوادث مهم این کشور یکدل و هم صدا برای عزت و سربلندی کشور بایستند و این نشان از ولایت مداری و بصریت ملت ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی رضایی به مناسبت فرارسیدن سال نوی میلادی با حضور در منزل شهدای ادیان توحیدی روبرت لازار و آلفرد گبری با تبریک فرارسیدن سال نوی میلادی به هموطنان ادیان توحیدی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان،بیان کرد: مفهوم ایثار و از خودگذشتگی در میان پیروان ادیان توحیدی و مذاهب گوناگون از اهمیت بسیاری برخوردار است و افرادی بوده اند که به واسطه ایثار و شهادت خود سهم بسزایی در تاریخ داشته اند و شهدای ادیان توحیدی نیز در کنار مسلمانان در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس حماسه آفریدند.

وی با اشاره به برکات شهادت و ثمرات آن در فضای عمومی جامعه تصریح کرد: شهدا همیشه یک گام جلوتر از سایرین حرکت کردند و با تقدیم با ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران با خانواده شهدای ادیان توحیدی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران با خانواده شهدای ادیان توحیدی