مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:302023-01-02دانش

ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه در دومین نمایشگاه پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان با بیان اینکه پارک های علم و فناوری حلقه واسط تجاری سازی دانش و فناوری متناسب با آمایش سرزمین منطقه است گفت: - 40 واحد فناور، دانش بنیان و خلاق از زیست بوم منطقه بزرگ کاشان، آخرین دستاوردهای خود را در پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان به نمایش گذاشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان با بیان اینکه پارک های علم و فناوری حلقه واسط تجاری سازی دانش و فناوری متناسب با آمایش سرزمین منطقه است گفت: در این راستا فعالیت های این پارک نیز باید ماموریت محور و متناسب با نیاز های منطقه باشد.

علیرضا فرجی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان به برگزاری رویداد تانا (توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان) در این پارک اشاره کرد و گفت: بر اساس طرح تانا، پارک های علم و فناوری با پیاده سازی طرح نظام ایده ها و نیاز ها (نان) مطابق با فرآیند های تعریف شده، صاحبان ایده و فناوران را با نیاز های شرکت ها مرتبط می سازند.

فرجی ماموریت پارک دانشگاه کاشان را در زمینه های صنایع کاشان از جمله فرش، گلاب و اسانس و گیاهان دارویی، معماری و صنایع دستی، نجوم و گردشگری آسمان، صنایع خلاق و فناوری های نرم عنوان کرد و افزود: مجموعه های جدیدی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه در دومین نمایشگاه پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان

ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه در دومین نمایشگاه پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان