مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:052023-01-02سياسي

اعلام فراخوان جذب ایده در حوزه مسکن


گروه آینده نگری و فناوری های نو مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، فراخوان عمومی جذب ایده مسکن را برای کمک به حل مسائل مسکن و شناسایی قیود و موانع اجرایی منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اهداف این فراخوان جذب ایده مسکن، به شرح زیر است: شناسایی و پرورش ایده های حل مسئله مسکن شناسایی قیود و موانع اجرای ایده های حوزه مسکن به­ کارگیری شیوه های تعاملی و گام به گام با ایده دهندگان برای تبدیل ایده به طرح (بلوغ ایده تا طرح) ایجاد نوآوری در الگوهای حل مسئله مسکن شناسایی و جذب نخبگان علمی و دانشگاهی در جهت حل مسئله مسکن شبکه سازی و ایجاد پیوند میان صاحب نظران حوزه مسکن زمینه سازی برای مباحث و گفت­ وگوهای عمیق تر و مؤثرتر حوزه مسکن.

ایده های ارسالی باید متمرکز بر حل حداقل یکی از مشکلات حاد و مزمن حوزه مسکن در کشور، دارای آثار و پیامدهای مثبت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باشند.

همچنین اهتمام و توجه کافی به استفاده از ابزارها و فناوری­ های نوین، داشتن اهتمام کافی به مدیریت تعارض منافع در سازوکارهای اجرایی، داشتن قابلیت جلب مشارکت مردم و تأمین مالی توسط بخش خصوصی، داشتن توجیه فنی - اقتصادی نسبت به طرح­ ها و ایده­ های رقیب، داشتن قابلیت اجرا و تحقق در شرایط تحریم؛ از جمله شرایط این ایده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان جذب ایده در حوزه مسکن

اعلام فراخوان جذب ایده در حوزه مسکن