مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:052023-01-02اقتصادي

پیش بینی اعزام 90 هزار نفر به حج 1402/ هیأت ایرانی هفته آینده به عربستان می رود


رییس سازمان حج و زیارت که قرار است در صدر هیأتی برای امضای تفاهم نامه حج به عربستان سفر کند، از تلاش برای افزایش سهمیه حج و اعزام 90 هزار ایرانی به حج 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید صادق حسینی،رییس سازمان حج و زیارت در حاشیه نشست صمیمی با کارگزاران زیارتی درباره چرایی تشکیل چنین جلسه ای گفت: با توجه به وجود 2 هزار و 600 دفتر زیارتی در کشور و فعالیت کارگزاران برای اعزام زائران به عتبات عالیات و حج و همچنین ضرورت مشارکت در ارائه نقطه نظرات این عزیزان به جهت روند اجرایی اعزام ها در طرح جدید عتبات، از نمایندگان کارگزاران در هر استان دعوت کردیم تا در نشستی مشترک و صمیمی حضور داشته باشند.

وی به تأثیر برخی نوسانات ارزی در سفر به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: در ماه آذر تعداد 52 هزار نفر با کاروان های زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت به زیارت اعتاب مقدسه در عراق مشرف شده اند که این رقم کم نظیر است.

حسینی ادامه داد: برای رفع مشکل نوسانات ارزی رایزنی ها و مکاتباتی را با بانک مرکزی و معاون اقتصادی دولت انجام داده ایم تا یک خط اعتباری برای هر فصل برای امور اجرایی اعزام به عتبات عالیات تخصیص داده شود تا مشتاقان این سفر زیارتی به دلیل نوسانات بازار ارز از این تشرف بازنمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعزام 90 هزار نفر به حج 1402/ هیأت ایرانی هفته آینده به عربستان می رود

پیش بینی اعزام 90 هزار نفر به حج 1402/ هیأت ایرانی هفته آینده به عربستان می رود