مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:052023-01-02اقتصادي

وضعیت نگران کننده شبکه برق بازار سنتی قزوین/ اصلاح و نوسازی شبکه ضروری است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: وضعیت شبکه برق بازار بسیار پرخطر و یک تهدید جدی است و اگر صاحبان واحدها این خطر را جدی نگیرند و برای اصلاح آن اقدام نکنند نمی توانیم به نوسازی این شبکه امیدوار باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مسعود خواجه وند که در صحن علنی شورا حضور یافته بود با بیان اینکه علیرغم محدودیت های اعتباری آمادگی داریم در صورت همکاری شهرداری قزوین موضوع تامین روشنایی معابر، بلوارها و بوستانها و جابجایی تیرهای برق را در اولویت قرار دهیم، اظهار کرد: تعاملات دوسویه شهرداری قزوین با شرکت توزیع برق باعث می شود که با هم افزایی ظرفیت ها و شناسایی چالش های خدمت رسانی بهتری به مردم صورت گیرد.

وی با اشاره به آمار نگران کننده سرقت تجهیزات برق در قزوین، گفت: سرقت روزانه 20 مورد تاسیسات و تجهیزات شبکه برق در استان موجب تحمیل هزینه های سنگین و خسارات جدی به شبکه شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تاکید کرد: این مشکل ضمن آسیب رساندن جدی به تاسیسات برق و تحمیل هزینه های سنگین، موجب بروز خاموشی در شبکه نیز شده است.

خواجه وند اضافه کرد: در سراسر استان حدود 430 نقطه نیازمند جابجایی تیرهای برق است که در قزوین 173 نقطه شناسایی شده و 43مورد وضعیت بحرانی دارد که باید در اولویت جابجایی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نگران کننده شبکه برق بازار سنتی قزوین/ اصلاح و نوسازی شبکه ضروری است

وضعیت نگران کننده شبکه برق بازار سنتی قزوین/ اصلاح و نوسازی شبکه ضروری است